Volontär i Burma

I vinter ska jag vara med om något fantastiskt spännande, jag ska åka till Burma tillsammans med Teachers Across Boarders (TAB) för att utbilda lärare i staden Bagan. I arbetet ska vi coacha och stötta lärare i deras professionella utveckling samt ge dem nya metoder som kan användas i deras undervisning. TAB är en frivillighetsorganisation så mitt och övriga TAB-lärares arbete är ideellt.

Du får mer än gärna vara med och bidra till TAB:s verksamhet i Burma. Pengar som skänks går bl.a. till tolkar, material och transporter på plats för TAB-lärarna. I dokumentet nedan hittar du mer information kring hur det går till.

Lärare lär lärare, TAB

Jag kommer såklart att skriva om arbetet under min resa och uppdatera bloggen så ofta jag hinner och har uppkoppling.

 

 

 

 

Kommentera

